logo-preloader-min
0%
Загрузка ...

Білім беру бағдарламалары

Білім беру бағдарламалары

«Кардиология және ішкі аурулар ғылыми-зерттеу институты» білім беру бағдарламаларының паспорты.

 

Код және білім беру бағдарламасының атауы

Білік деңгейі (квалификация)

Білім беру бағдарламасының миссиясы

Оқу нәтижелері

Оқу жоспары

Байланыс тұлғасы

7R01101-“Кардиология (ересектер, балалар)» — 3 жыл

Дәрігер кардиолог ересектер, балалар

 

Жоғары білікті кардиолог дәрігерін даярлау, ол кәсіби құзыреттіліктер жүйесіне ие, тәуелсіз кәсіби қызмет атқаруға қабілетті, сондай-ақ денсаулық сақтау саласындағы қажеттіліктерге сәйкес заманауи инновациялық технологияларды енгізу және дамытуда белсенді рөл атқаратын маман.

Бағдарламаның оқу нәтижелері -“Кардиология (ересектер, балалар)»

Бағдарламаның оқу жоспары “Кардиология (ересектер, балалар)»

Кафедра меңгерушісі Мусагалиева Айсулу Толекаевна

7R01102-

«Эндокринология (ересектер, балалар)»

Дәрігер эндокринолог ересектер, балалар

 

 Жоғары білікті эндокринолог дәрігерін даярлау, ол әмбебап және кәсіби құзыреттіліктер жүйесіне ие, қазіргі заманғы жағдайларда тәуелсіз кәсіби қызмет атқаруға қабілетті және денсаулық сақтау саласының нақты қажеттіліктерін ескере отырып, практикалық денсаулық сақтау органдарында тиімді жұмыс істеуге дайын маман.

Бағдарламаның оқу нәтижелері «Эндокринология (ересектер, балалар)»

Бағдарламаның оқу жоспары «Эндокринология (ересектер, балалар)»

Кафедра меңгерушісі Даньярова Лаура Бахытжановна

7R01103-

“Анестезиология және реаниматология (ересектер, балалар)» —

Дәрігер анестезиолог и реаниматолог (ересектер, балалар)”

Анестезиология және реаниматология, соның ішінде балалар анестезиологиясы саласында білікті маман даярлау, оларға қауіпсіз және тиімді анестезия жасау, ауыр жағдайларды басқару және түрлі аурулармен ауыратын науқастарға интенсивті терапия жүргізу үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттіліктерді қамтамасыз ету. Сондай-ақ, анестезиология және интенсивті терапия саласындағы ғылыми зерттеулерді жүргізу және дамыту.

Бағдарламаның оқу нәтижелері “Анестезиология және реаниматология (ересектер, балалар)»

 

Бағдарламаның оқу жоспары “Анестезиология және реаниматология (ересектер, балалар)»

Профессор, м.ғ.д.. Миербеков Ергали Маматович

7R01104 «Аллергология және иммунология (ересектер, балалар)»

– 2 жыл

Дәрігер аллерголог иммунолог ересектер, балалар

Жоғары деңгейдегі бәсекеге қабілетті аллерголог-иммунологтарды даярлау, олар тәуелсіз жұмыс істеуге қажетті барлық дағдылармен қамтамасыз етілген.

 БББ оқу нәтижелері

«Аллергология және иммунология взрослая, детская»

 БББ оқу жоспары «Аллергология және иммунология взрослая, детская»

РАО меңерушісі

Батырбаева Арай Жанатовна

7R01105 – «Гастроэнтерология (ересектер, балалар)»

 – 2 жыл

 

Дәрігер гастроэнтеролог ересектер, балалар

 

Жоғары білікті гастроэнтеролог дәрігерін даярлау, ол әмбебап және кәсіби құзыреттіліктер жүйесіне ие, қазіргі заманғы жағдайларда тәуелсіз кәсіби қызмет атқаруға қабілетті маман.

 БББ оқу нәтижелері «Гастроэнтерология (ересектер, балалар)»

 БББ оқу жоспары «Гастроэнтерология (ересектер, балалар)»

Дәрілік препараттарды клиникалық сынақтан өткізу бөлімінің жетекшісі Танабаева Айнаш Сериковна

7R01106 — «Ревматология (ересектер, балалар)»

– 2 жыл

Дәрігер ревматолог ересектер, балалар

 

Бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, олар ревматологиялық ауруларды диагностика жасау, емдеу және мониторинг жасау үшін озық инновациялық технологияларды қолдана отырып, қоғамға жоғары білікті медициналық көмек көрсетуге қабілетті.

 БББ оқу нәтижелері «Ревматология (ересектер, балалар)»

 

 БББ оқу жоспары  «Ревматология (ересектер, балалар)»

 

М.ғ.к., Ассоциативті профессор, Машкунова Ольга Васильевна   

7R01107 «Терапия»

– 2 жыл

Дәрігер терапевт

Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жағдайында тәуелсіз жұмыс істеуге қажетті әмбебап және кәсіби дағдылар мен білімге ие жоғары білікті терапевт дәрігерін даярлау.

 БББ оқу нәтижелері «Терапия»

 БББ оқу жоспары «Терапия»

М.ғ.д., профессор, Тундыбаева Мейрамгуль Капсиметовна

7R01108 – «Пульмонология (ересектер, балалар)»

– 2 жыл

Дәрігер пульмонолог (ересектер, балалар)

Денсаулық сақтаудың  қазіргі заманғы әдістері мен стандарттарын пайдалана отырып, тыныс алу органдары ауруларын диагностикалау және емдеу үшін бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.

 БББ оқу нәтижелері

«Пульмонология (ересектер, балалар)»

 БББ оқу жоспары 7R01108 – «Пульмонология (ересектер, балалар)»

М.ғ.к.

Есетова Гульстан Утегеновна

 

«Кардиология (ересектер, балалар)» бағдарламасының оқу нәтижелері

Код РО

Түлек мынадай қабілеттерге ие болады:

РО 1

Кардиологиялық науқасты объективті тексеру дағдыларын меңгеру, жүрек-қан тамырлары аурулары бар науқастарды диагностикалау алгоритмін құру, дифференциалды диагностика жүргізу; халықаралық статистикалық классификацияға сәйкес амбулаторлық және стационарлық практикада клиникалық диагнозды қалыптастыру.

РО 2

Диагностикалық тексеру нәтижелерін талдау және түсіндіру. Интервенциялық және интервенциялық емес кардиологиялық араласуларға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтау, олардың нәтижелерін интерпретациялау.

РО 3

Жүрек-қан тамырлары жүйесінің ауруларын емдеу жоспарын ұлттық және халықаралық ұсыныстарға, дәлелді медицина принциптеріне негіздеп әзірлеу, терапияның тиімділігін мониторингтеу.

РО 4

Жүрек-қан тамырлары аурулары кезінде стационарлық, амбулаторлық-емханалық практикада және оңалту ұйымдарында дәлелді медицина негізінде реабилитация және профилактика дағдыларын меңгеру.

РО 5

Қауіпті жағдайларда науқастың жағдайын бағалау, кардиологиялық практикада шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгеру.

РО 6

Уақытша еңбекке қабілетсіздікке сараптама жүргізу, диспансерлік бақылау шараларын әзірлеу.

РО 7

Негізгі патология шеңберінде аурудың даму барысын және оның мүмкін болатын асқынуларын болжау.

РО 8

Мамандығы бойынша практикалық денсаулық сақтаудың қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін білу, ұлттық денсаулықты нығайту саясатын қамтамасыз ету.

РО 9

Кардиологиялық науқастарды жоғары технологиялық терапия әдістеріне көрсету көрсеткіштерін анықтау.

РО 10

Ғылыми зерттеуді қалыптастыру және талдау, халықаралық деректер базаларын пайдалана отырып, нәтижелерді жарияланымдар мен ғылыми конференцияларда баяндама түрінде рәсімдеу.

 

«Эндокринология (ересектер, балалар)» бағдарламасының оқу нәтижелері

Код РО

Түлек мынадай қабілеттерге ие болады:

РО 1

Пациенттерде патологиялық жағдайларды, аурулардың белгілері мен синдромдарын, нозологиялық формаларын Халықаралық аурулар мен денсаулық мәселелерінің классификациясына сәйкес анықтау.

РО 2

Дәлелді медицина принциптеріне негізделген эндокриндік ауруларды диагностикалау.

РО 3

Нақты клиникалық жағдайға сәйкес диагностикалық әдістер мен технологиялардың нәтижелерін талдау.

РО 4

Эндокриндік патологияның дифференциалды диагностикасын жүргізу, жергілікті және халықаралық клиникалық ұсыныстарға сәйкес клиникалық диагнозды Халықаралық аурулар классификациясына сәйкес анықтау.

РО 5

Денсаулықты сақтау және нығайтуға бағытталған кешенді шараларды жүргізу, оның ішінде салауатты өмір салтын қалыптастыру, әртүрлі аурулардың пайда болуын және таралуының алдын алу, оларды ерте диагностикалау, себептері мен даму шарттарын анықтау, сондай-ақ адам денсаулығына зиянды экологиялық факторларды жою.

РО 6

Эндокринологиялық медициналық көмекке мұқтаж науқастарға дәлелді медицина принциптеріне негізделген емдеу көмегін көрсету.

РО 7

Эндокриндік аурулары бар, медициналық реабилитацияға мұқтаж науқастарға альтернативті медикаментозды емес терапия әдістерін, диетотерапияны, электрофизиологиялық және басқа да әдістерді қолдану.

РО 8

Аурудың даму барысын және оның мүмкін болатын асқынуларын болжау, негізгі патология немесе өзге де мамандықтар шеңберінде.

РО 9

Өзіне тән мамандық шеңберінде заманауи әдістер мен технологияларды меңгеру.

РО 10

Медициналық көмек көрсету сапасын бағалауға қатысу, негізгі медициналық-статистикалық көрсеткіштерді пайдалану.

РО 11

Халықаралық медициналық деректер базаларын күнделікті практикалық қызметте қолдану арқылы клиникалық құзыреттілікті және заманауи диагностикалық технологияларды меңгеру деңгейін арттыру.

РО 12

Халықаралық деректер базаларын пайдалана отырып ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысу, зерттеулер нәтижелерін ғылыми жарияланымдар мен баяндамалар түрінде рәсімдеуді үйрену, локальды және шетелдік ғылыми-практикалық конференцияларда ұсыну.

 

 

«Анестезиология және реаниматология (ересектер, балалар)» бағдарламасының оқу нәтижелері

Код РО

Түлек мынадай қабілеттерге ие болады:

РО 1

Хирургиялық профильдегі науқастарға жоғары сапалы анестезиологиялық көмек көрсету үшін кешенді тәсілді қолдану, физикалық жағдайды бағалау, оптималды анестезиологиялық препараттарды таңдау және енгізу, гемодинамиканы бақылау және қолдау, сондай-ақ тиімді аналгезияны қамтамасыз ету және тұрақты мониторинг жүргізу.

РО 2

Хирургиялық және терапевтік профильдегі науқастарға критикалық күйде интенсивті терапия жүргізу, оның ішінде өмірлік маңызды функцияларды бағалау және қолдау, сұйықтық-электролиттік балансын бақылау және түзету, тыныс алу функциясын басқару, гемодинамиканы қолдау, аналгезияны бақылау және оңтайлы психологиялық қолдауды қамтамасыз ету.

РО 3

Педиатрия мен неонатологияда анестезиологиялық көмек көрсету, балалардың физиологиясы мен патологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, педиатриялық науқастарда анестезияның қауіпсіздігі мен тиімділігі принциптерін сақтай отырып.

РО 4

«Анестезиология және реаниматология (ересектер, балалар)» профилі бойынша медициналық көмек көрсету, Қазақстан Республикасында медициналық көмек көрсету туралы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес көмек көрсету.

РО 5

Акушерлік және гинекологияда анестезия мен интенсивті терапия жүргізу, босану және репродуктивті жүйе операцияларында анестезияны басқару, сондай-ақ жүктілік асқынулары мен босанғаннан кейінгі кезеңде интенсивті терапияны қамтамасыз ету.

РО 6

Нейрохирургия және неврологияда анестезия мен интенсивті терапияны қамтамасыз ету, ми белсенділігін мониторингтеу, гемодинамиканы және сананың деңгейін қолдау, жүйке жүйесінің аурулары бар науқастар үшін оңтайлы аналгезия мен оңалту терапияны қамтамасыз ету.

РО 7

Науқаспен, туыстарымен, медициналық қызметкерлермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдысы, этика мен деонтология принциптерін сақтай отырып, емдеу процесінің тиімділігін арттыру және пациенттердің денсаулығын жақсарту мақсатында үздік нәтижелерге қол жеткізу.

РО 8

Жақ-бет хирургиясы, стоматология, оториноларингология, офтальмология салаларында анестезия мен интенсивті терапияны қамтамасыз ету, сондай-ақ амбулаторлық анестезия жүргізу, бет, ауыз қуысы, мұрын және көз аймағындағы процедуралар кезінде анестезияның қауіпсіздігін қамтамасыз ету, амбулаторлық процедуралардан кейін науқастардың жайлы болуын қамтамасыз ету.

РО 9

Инфекциялық аурулар кезінде интенсивті терапия жүргізу, сепсис, пневмония, зәр шығару жолдарының инфекциялары және басқа жүйелік инфекцияларды диагностикалау және емдеу, сондай-ақ оңтайлы антибиотикотерапияны қамтамасыз ету және мақсатты инфузиялық терапия жүргізу.

РО 10

Жедел уланулар кезінде интенсивті терапия жүргізу, өмірлік маңызды функцияларды бағалау және қолдау, токсикалық заттарды ағзадан тиімді жою, ағзалар мен жүйелердің жағдайын мониторингтеу және түзету, сондай-ақ қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету және психологиялық қолдауды ұйымдастыру.

РО 11

Анестезиология және реаниматология саласында ғылыми-клиникалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, мәліметтерді жинау және талдау, клиникалық зерттеулер жүргізу, ғылыми жұмыстарды жариялау, биостатистика әдістерін және клиникалық зерттеулер жүргізудің этикалық принциптерін білу.

РО 12

Кардиология, кардиохирургия және перфузиология салаларында анестезия мен интенсивті терапия жүргізу, жүрек пен тамырлардағы операциялар кезінде кардиореспираторлық функцияны қолдау, экстракорпоральды қан айналымы әдістерін қолдану, сондай-ақ гемодинамикалық көрсеткіштерді мониторингтеу және перфузияны тиімді бақылауды қамтамасыз ету.

 

 

«Аллергология және иммунология (ересектер, балалар)» бағдарламасының оқу нәтижелері

Код РО

Түлек мынадай қабілеттерге ие болады:

РО 1

Практикада объективті және құралдық зерттеу әдістерін қолдану, аллергиялық және иммунопатологиялық ауруларды диагностикалау.

РО 2

Аллергиялық нозологияның диагнозын МСКБ (Халықаралық аурулар классификациясы) негізінде қалыптастыру, аурудың түрін, фазасын және ағымын анықтау.

РО 3

Науқасты зерттеу жоспарын және емдеу жоспарын құру, өмірге қауіп төндіретін жағдайларда (ангиоотек, анафилактикалық шок) аллергологиялық шұғыл көмек көрсету.

РО 4

Аллергологиялық тері сынақтарын жүргізу және сынақ нәтижелерін бағалау (аллергендер, гистамин және басқа да аллергия медиаторларын сұйылту) диагностика мен емдеу мақсатында.

РО 5

Аллергологиялық патологиясы бар науқастарға дәлелді медицина принциптеріне, ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің клиникалық емдеу және диагностика протоколдарына негізделген емдеу көмек көрсету.

РО 6

Аурудың нәтижесін және негізгі патологияның, сондай-ақ қосымша аурулардың болуы жағдайындағы ықтимал асқынуларды болжау.

РО 7

Науқастарды дәрілік құралдарды дұрыс қолдану, салауатты өмір салтын сақтау бойынша оқыту, пациенттер үшін аллерго-мектептерін ұйымдастыру.

РО 8

ҚР денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық аясында медициналық құжаттаманы рәсімдеу.

РО 9

Науқастармен және әріптестермен тиімді өзара әрекеттесу, даулы мәселелерді сауатты шешу.

РО 10

Конференциялар, пікірталастар, клиникалық талқылаулар, ғылыми жобаларға қатысу, үздіксіз білім алу үшін халықаралық деректер базаларын пайдалану.

 

 

 

 

«Гастроэнтерология (ересектер, балалар)» бағдарламасының оқу нәтижелері

Код РО

Түлек мынадай қабілеттерге ие болады:

РО 1

Науқастарда патологиялық жағдайларды, симптомдарды, аурулардың синдромдарын, нозологиялық формаларды Халықаралық аурулар классификациясына және денсаулық мәселелеріне сәйкес анықтау.

РО 2

Гастроэнтерологиялық профильдегі науқастарға дәлелді медицина принциптеріне негізделген диагностикалық көмек көрсету.

РО 3

Белгілі бір клиникалық жағдайға қатысты диагностикалық әдістер мен технологиялардың нәтижелерін талдау.

РО 4

ЖҚТ патологиясының дифференциалды диагностикасын жергілікті және халықаралық клиникалық нұсқаулықтарға сәйкес жүргізу және Халықаралық аурулар классификациясына негізделген клиникалық диагнозды қалыптастыру.

РО 5

Денсаулықты сақтау және нығайтуға бағытталған кешенді шараларды жүзеге асыру, оған салауатты өмір салтын қалыптастыру, әртүрлі аурулардың пайда болуын және (немесе) таралуын алдын алу, олардың ерте диагностикасын жүргізу, пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтау, сондай-ақ адам денсаулығына зиянды әсер ететін қоршаған орта факторларын жою бағытында шараларды қабылдау.

РО 6

Гастроэнтерологиялық медициналық көмекке мұқтаж науқастарға дәлелді медицина принциптеріне негізделген емдеу көмек көрсету.

РО 7

Медикаментозды емес терапия әдістерін қолдану: нутритивті статусын түзету, диетотерапия және медициналық реабилитацияға мұқтаж науқастарда басқа да әдістерді пайдалану.

РО 8

«Негізгі патология немесе онымен байланысты медициналық салалар шеңберінде аурудың даму барысын және ықтимал асқынуларын болжау» Өз мамандығы шеңберінде заманауи әдістер мен технологияларды меңгеру.

РО 9

Өз мамандығы шеңберінде заманауи әдістер мен технологияларды меңгеру.

РО 10

Негізгі медициналық-статистикалық көрсеткіштерді қолдана отырып, медициналық көмектің сапасын бағалауға қатысу.

РО 11

Клиникалық құзыреттілікті және заманауи диагностикалық технологияларды меңгеру деңгейін арттыру мақсатында күнделікті тәжірибеде халықаралық медициналық деректер базасын пайдалану. 

РО 12

Халықаралық дерекқорларды қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысу, жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін ғылыми жарияланымдар мен жергілікті және шетелдік ғылыми-тәжірибелік конференцияларда баяндамалар түрінде ресімдей білу.

 

Пульмонология (ересектер мен балалар)» бағдарламасы бойынша оқыту нәтижелері

Код РО

Түлек мынадай қабілеттерге ие болады:

РО 1

Пульмонология саласында функционалдық және сәулелік диагностиканың әдістерін білу және қолдана білу.

РО 2

Бронх-өкпе патологиясы кезінде клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулер нәтижелерін дұрыс интерпретациялау.

РО 3

Аурудың заманауи жіктемелеріне сәйкес дифференциалды диагностика жүргізіп, дұрыс диагноз қою.

РО 4

Дәлелді медицина қағидаттарына негізделген, пациенттің қауіп факторлары мен қатар жүретін ауруларын ескере отырып, қауіпсіз әрі тиімді емдеу тактикасын таңдай білу.

РО 5

Терапияның тиімділігін бағалау, аурудың болжамын және оның асқынуларын болжау, профилактикалық шаралар жүргізу.

РО 6

Медициналық есеп-қисап құжаттарымен жұмыс жүргізу және пульмонологиялық көмектің сапасын сараптау.

РО 7

Әріптестермен, пациенттермен және олардың туыстарымен нәтижелі коммуникация орната білу.

РО 8

Зерттеу сұрақтарын дұрыс қоя білу, ғылыми деректерді талдау, оларды жинақтау, қорытынды жасау және нәтижелерін клиникалық тәжірибеде қолдану.

РО 9

Күнделікті жұмыс барысында, конференциялар мен үздіксіз кәсіби даму шараларына қатысу үшін электрондық ақпараттық жүйелерді тиімді пайдалана білу.

 

Терапия» бағдарламасы бойынша оқыту нәтижелері

Код РО

Түлек мынадай қабілеттерге ие болады:

РО 1

Ішкі ағзалар патологиясы кезінде негізгі синдромдар бойынша бастапқы және дифференциалды диагностиканы жүргізу, амбулаториялық және стационарлық жағдайда клиникалық диагнозды Халықаралық аурулар жіктемесіне (ICD) сәйкес қоя білу.

РО 2

Ішкі ағзалар зақымдалу синдромдары бар науқастарға диагностикалық алгоритм құру, диагностикалық зерттеулердің мәліметтерін талдау және интерпретациялау дағдыларын қолдану, жоғары технологиялық диагностикалық процедураларға көрсеткіштерді анықтай білу.

РО 3

Ішкі ағзалар ауруларын емдеу жоспарын ұлттық және халықаралық ұсынымдар мен дәлелді медицина қағидаттарына сүйене отырып әзірлеу, терапияның тиімділігін бақылау.

РО 4

Стационарда, амбулаториялық-емханалық тәжірибеде, сондай-ақ оңалту және санаторлық-курорттық мекемелерде терапиялық аурулар кезінде дәлелді медицина негізінде оңалту және алдын алу шараларын жүргізу дағдыларын меңгеру.

РО 5

Стационарлық және амбулаториялық жағдайда шұғыл және өмірге қауіпті жағдайларда білікті медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгеру.

РО 6

Уақытша еңбекке жарамсыздық сараптамасын жүргізу, диспансерлік бақылау шараларын әзірлеу.

РО 7

Мамандығы бойынша денсаулық сақтау саласындағы қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді білу және оларды тәжірибеде қолдану, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру.

РО 8

Халықаралық дерекқорларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеу сұрақтарын тұжырымдау және талдау, зерттеу нәтижелерін ғылыми жарияланымдар мен конференцияларда баяндамалар түрінде рәсімдеу.

 

 

Ревматология (ересектер мен балалар)» бағдарламасы бойынша оқыту нәтижелері

Код РО

Выпускник будет способен:

РО 1

Қаңқа-бұлшықет жүйесі мен дәнекер тін аурулары бар пациенттерге клиникалық, зертханалық және аспаптық тексерулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолдана білу.

РО 2

Нақты клиникалық жағдайға байланысты клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеу нәтижелерін дұрыс интерпретациялау.

РО 3

Заманауи аурулар жіктемелеріне сәйкес дифференциалды диагностика жүргізу және дұрыс диагноз қою.

РО 4

Пациенттің қатар жүретін аурулары мен ықтимал қауіптерін ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз және тиімді емді таңдай білу.

РО 5

Терапияның тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау, аурудың болжамы мен асқынуларын болжау, профилактикалық шараларды ұйымдастыру және базистік терапияны бақылау.

РО 6

Медициналық есептік және есеп беру құжаттамасын ресімдеу және жүргізу, көрсетілген медициналық көмектің сапасын сараптау.

РО 7

Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық шеңберінде әрекет ету.

РО 8

Пациентпен, оның айналасындағы адамдармен және әріптестерімен тиімді өзара іс-қимыл жасау.

РО 9

Кәсіби көпсалалы топ құрамында әрекеттерді талқылау және келісу, өз ұсыныстарын нақты білдіру және қорғау.

РО 10

Ғылыми-зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, алынған ғылыми деректерді талдау, қорыту, қорытынды шығару және нәтижелерін клиникалық тәжірибеде қолдану.

РО 11

Күнделікті тәжірибеде халықаралық деректер базаларын тиімді пайдалану, конференциялар мен үздіксіз кәсіби даму іс-шараларына қатысу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқыту жоспары – Кардиология (ересектер мен балалар)

 

№ п/п

Пән (модуль) атауы

Кредиттер

саны

1

2

3

Барлығы

1

Профильдік пәндер циклі

208

 

 

 

0

Міндетті компонент

200

 

 

 

0

Жүрек электрофизиологиясы

20

 

 

20

20

Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация

32

22

10

 

32

Стационарлық кардиология

80

38

38

14

80

Амбулаториялық-поликлиникалық кардиология

32

10

22

 

32

Интенсивті кардиология

22

 

10

12

22

Интервенционды кардиология

14

 

 

14

14

Таңдау компоненты

8

 

 

8

8

2

Қорытынды аттестация

2

 

 

2

2

 

Барлығы:

210

70

70

70

210

 

Оқыту жоспары – Эндокринология (ересектер мен балалар)

№ п/п

Пән (модуль) атауы

Кредиттер

саны

1

2

Барлығы

1

Профильдік пәндер циклі

134

 

 

 

 

Міндетті компонент

134

 

 

 

Ішкі аурулар

12

12

 

12

Балалар аурулары

6

6

 

6

Стационарлық эндокринология (ересектер)

42

34

8

42

Стационарлық эндокринология (балалар)

20

10

10

20

Амбулаториялық-емханалық эндокринология (ересектер)

20

 

20

20

Амбулаториялық-емханалық эндокринология (балалар)

10

 

10

10

Репродуктивтік эндокринология, бедеулік және жүктілік

10

 

10

10

Жоғары мамандандырылған эндокринологиялық көмек

6

6

 

6

Сәулелік және радиоизотоптық диагностика

8

8

 

8

Таңдау компоненті

4

 

4

4

2

Қорытынды аттестация

2

 

2

2

 

Барлығы:

140

70

70

140

 

«Анестезиология және реаниматология (ересектер мен балалар)» бағдарламасының оқу жоспары

№ п/п

Пән (модуль) атауы

Кредиттер саны

1 оқу жылы

2 оқу жылы

3 оқу жылы

Барлығы

1

Профильдік пәндер циклі

210

 

 

 

 

 

Хирургиялық бейіндегі пациенттерге анестезиологиялық қамтамасыз ету

34

34

 

 

34

 

Хирургиялық және терапиялық бейіндегі пациенттерге арналған интенсивті терапия

34

34

 

 

34

 

Педиатрия және неонатологияда анестезиологиялық қамтамасыз ету

34

 

34

 

34

 

Педиатрия және неонатологияда интенсивті терапия

34

 

34

 

34

 

Акушерлік және гинекологияда анестезия және интенсивті терапия

14

2

2

10

14

 

Нейрохирургия және неврологияда анестезия және интенсивті терапия

11

 

 

11

11

 

Кардиохирургияда анестезия және интенсивті терапия, перфузиология

11

 

 

11

11

 

Кардиологияда интенсивті терапия

9

 

 

9

9

 

Тіс, жақ-бет хирургиясы, оториноларингология, офтальмологияда анестезия және интенсивті терапия. Амбулаториялық анестезиология

7

 

 

7

7

 

Жұқпалы аурулар кезінде интенсивті терапия

6

 

 

6

6

 

Жедел уланулардағы интенсивті терапия, эфференттік медицина

6

 

 

6

6

 

Таңдау компоненті

8

 

 

8

8

 

Қорытынды аттестация

2

 

 

2

2

 

Барлығы:

210

70

70

70

210

 

 

 

«Аллергология және иммунология (ересектер мен балалар)» бағдарламасының оқу жоспары

№ п/п

Пәндердің (модульдердің) атауы

Кредит саны

Сағат саны

1 оқу жылы

оқу  жылы

Барлығы

1

 

Профильдік пәндер циклі

138

 4140

 70

68

138

 1)

Университеттік компонент

134

4020

66

68

134

— Амбулаториялық-емханалық клиникалық иммунология және аллергология (ересектер)

34

1020

 

34

34

— Амбулаториялық-емханалық клиникалық иммунология және аллергология (балалар)

34

1020

 

34

34

— Стационардағы клиникалық иммунология және аллергология (ересектер)

33

990

33

 

33

— Стационардағы клиникалық иммунология және аллергология (балалар)

33

990

33

 

33

2)

Таңдау компоненті

4

120

 4

 

 

4

2

Қорытынды аттестация

2

60

 

2

2

 

Барлығы:

140

4200 

70

70

140

 

«Гастроэнтерология (ересектер мен балалар)» бағдарламасының оқу жоспары

№ п/п

Пәндердің (модульдердің) атауы

Кредит саны

 

1 оқу жылы

2 оқу жылы

барлығы

1

Профильдік пәндер циклі

138

4140

70

68

138

1)

Университеттік компонент

134

4020

70

64

134

Гастроэнтерология

46

1380

46

 

46

Гепатология

35

1050

12

23

35

Онкология негіздері

13

390

 

13

13

Нутрициология

12

360

12

 

12

Эндоскопия

16

480

 

16

16

 Ультрадыбыстық диагностика

12

360

 

12

12

2)

Таңдау компоненті

4

120

 

4

4

2

Қорытынды аттестация

2

60

 

2

2

 

Барлығы;

140

4200

70

70

140

 

«Пульмонология (ересектер мен балалар)» бағдарламасының оқу жоспары

№ п/п

Пән атауы (модульдер)

Кредит саны

 

1 оқу жылы

2 оқу жылы

Барлығы

1

Профильдік пәндер циклі

138

4140

70

68

138

1)

ЖОО компоненті

134

4020

70

64

14

Амбулаторлық-поликлиникалық пульмонология-1, ересектер

18

540

18

 

18

Амбулаторлық-поликлиникалық пульмонология-2, ересектер

12

360

 

12

12

Амбулаторлық-поликлиникалық пульмонология-1, балалар

12

360

12

 

12

Амбулаторлық-поликлиникалық пульмонология-2, балалар 

10

300

 

10

10

Стационарлық пульмонология-1, ересектер

22

660

22

 

22

Стационарлық пульмонология-2, ересектер 

26

780

 

26

26

Стационарлық пульмонология-1, балалар

18

540

18

 

18

Стационарлық пульмонология-2, балалар

16

480

 

16

16

2)

Таңдау компоненті

4

120

 

4

4

2

Қорытынды аттестация

2

60

 

2

2

 

Барлығы

140

4200

70

70

140

 

«Терапия» бағдарламасының оқу жоспары 

№ п/п

Пән атауы (модульдер)

Кредит саны

Сағат саны

1 оқу

жылы

2 оқу

жылы

Барлығы

1

Бейіндік пәндер циклі

138

4140

70

68

138

1)

ЖОО компоненті

134

4020

70

64

14

Амбулаторлық-поликлиникалық терапия

46

1380

30

16

46

Стационарлық терапия

88

2640

40

48

88

2)

Таңдау компоненті

4

120

 

4

4

2

Қорытынды аттестация

2

60

 

2

2

 

Барлығы:

140

 

70

70

140

 

«Ревматология (ересектер мен балалар)» бағдарламасының оқу жоспары 

№ п/п

Пән атауы (модульдер) )

Кредит саны

Сағат саны

1 оқу

жылы

2 оқу

жылы

Барлығы

1

Бейіндік пәндер циклі

138

4140

70

68

138

1)

ЖОО компоненті

134

4020

70

64

134

Амбулаторлық-поликлиникалық ревматология, ересектер

26

780

26

 

26

Амбулаторлық-поликлиникалық ревматология, балалар

26

780

 

26

26

Стационарлық ревматология, ересектер

42

1260

42

 

42

Стационарлық ревматология, балалар

40

1200

2

38

40

2)

Таңдау компоненті

4

120

 

4

4

2

Қорытынды аттестация

2

60

 

2

2

 

Барлығы

140

 

70

70

140

 

 

Сайттағы материалдарды пайдаланған кезде
дереккөзге сілтеме жасау қажет