Сапа менеджменті департаментінің 2019 жылдың бірінші жартыжылдығындағы қызметінің нәтижелері


 



       Көрсетілетін стационарлық қызметтердің көлемі мен сапасының сыртқы және ішкі көрсеткіштері бойынша жоспарланған 33 индикатордың 66-сы, 64 балл - 97%, 4 стандарттың «өте жақсы сәйкестік» критерийлеріне сәйкес келеді.



 



     Клиниканың өзін-өзі бағалаудың 134 ішкі индикаторы бойынша жалпы бағасы (268 немесе 100% деңгейінде) 240 - 89,5% - «Өте жақсы сәйкестік» - 4 балл.2



 



 



        Медициналық құжаттардың ағымдағы аудиті бойынша сапа коэффициенті өткен жылмен салыстырғанда 3,8-ге артып, 8,0 текше метрді құрады



Медициналық жазба бойынша ақаулардың орташа саны 2 есеге азайды: 5,4-тен 2,7-ге дейін.



        Зерттеу нәтижелері бойынша бюджеттік стационардағы медициналық қызмет сапасына пациенттің қанағаттануы 93,4% құрады.



        Науқастар мен олардың туыстарынан барлығы 6 өтініш тіркелді. Барлық шағымдар жұмыс комиссиясының отырысында қаралып, негізсіз деп табылды